رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

این روزهای دخترم.........

1394/11/20 19:52
نویسنده : مامانی
443 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم خوشحالم که در دو نیم سالگیت پیشرفت خوبی در یادگیری زبان انگلیسی داشتی

گلم الان حداقل پنجاه کلمه انگلیسی بلدی وهمه اعضا بدنت وتقریبا کلمات ساده ورایج رو بلدی....

به کارتون انگلیسی خیلی علاقه نشون میدی وعاشق درست کردن کاردستی با کاغذ رنگی هستی.......

صبحها شدیدا با مامان جون کارتونهای با نینی رو نگاه میکنی وازشون کلی مطلب یاد گرفتیی ...

شبها مرتب مسواک میزنی واگه هم من یادم بره سریع میگی مامان میخوام براش کنم یعنی مسواک بزنم ....میگی اگه مسواک نزنم کرمها شب تو دهنم مهمونی میدن میگن بیایین بیایین رها مثلا تیلیت خورده البته این قصه رو من واست تعریف کردم وتو هم خوشبختانه خوب جواب دادی....

بابا داود غالبا مسایل تربیتی رو شبها در قالب قصه بهت یاد میده  وتو عاشق قصه های من دراوردی بابایی هستی....

منم قصه مارمولک قهرمان وشنگول منگول و بابا برفی وخیلی چیزهای دیگرو واست تعریف میکنم......

الان دیگه کامل وخیلی شیرین صحبت میکنی وگاهی حرفهایی میگی که میمونم از کی یاد گرفتی...........

هلیا همبازیه خوبیه برات ولی گاهی کارتون به جنگ وجدل هم میکشه..........

الان 13 کیلو هستی ومن هم مثل همیشه رو وزنت حساس...........

وقتی خونه میخوای کاری انجام بدی فوری آهنگ زن ذلیلم رو که از بابا یاد گرفتی میخونی.....

عاشق بابا نوعل وادم برفی هستی و هر از گاهی لباسهای بابا نوهن "به قول خودت" رو میپوشی ومیرقصی

خلاصه خیلی شیرین شدی ومارو روز به روز مجذوب تر میکنی

مهمتر از اینکه خیلی مودب ومنطقی هستی .

قربونت برم عزیزم.........

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه فروغ
1 اسفند 94 17:01
2 و نیم سالگیت مبارک باشه رها گلی ای جان به رها خانوم مودب و باهوش که یه عالمه چیزهای خوب یاد گرفته
مامانی
پاسخ
سلام مرسی عزیزم لطف دارید.............