رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

آخرین پست سال نود وچهار وسومین چهارشنبه سوری دخترم........

1394/12/28 12:51
نویسنده : مامانی
354 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ممنون برای خنده های امسالمان ....ممنون برای تمام اشکهای امسالمان

ممنوم از درسهای بزرگ زندگی امسالمان

ممنون از اینکه یادمان دادی خودمان باشیم بیشتر از همیشه

وخدایا قسم به تمام شکوفه های این بهار آرزو میکنم خنده های امسال از ته دل

گریه ها یی از سر شوق وآرامشی به قشنگی رنگین کمان دانایی ....

بینایی ومنشی به وسعت هردو جهان وخلوتهایی که با قشنگترینها پر بشه

خدایا هرگز نگویم دستم بگیر....عمری است گرفته ای رهایش مکن

خدایا من قدرت آن را ندارم تا قلب انهاکه دوستشان دارم را شاد کنم

از تو میخواهم در این روزهای پایانی سال

مشکلاتشان را آسان

دعاهایشان را مستجاب

ودلشان را شاد گردانی...........

آمین

 

روز هاتون روشن و

چهارشنبه سوریتون مبارک

 

گل من ما شب چهارشنبه سوری خونه مامان جون اینا مهمون بودیم ..........اینم چند تا عکس از سومین چهارشنبه سوری گل دخترم..........

 

 

اینم عکسهای دخترم با هدیه چهارشنبه سوریش که یه تبلت زیبا بود که بابا داودش زحمت کشیده بود..........

 

مبارکت باشه عسلم ......

در این شب زیبا برایت چون خودت بهترینها را آرزومندم..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)