رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

روز مادر (سومین سال مادر بودنم )

1395/1/12 17:07
نویسنده : مامانی
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

مادر بودنم رادوست دارم......

مادر که میشوی تمام زندگیت میشود دعا والتماس از خدا برای عاقبت به خیر شدن فرزندتمحبت

مادر که میشوی بهترین هدیه برایت میشود سلامتی جسم وروح فرزندت محبت

مادر که میشوی بیشتر فکر میکنی به مادرت ...مادر بزرگت....واینکه آنها چه سختی ها کشیده اند وچه آرزوهایی داشته اند محبت

مادر که میشوی غم واندوه وشادی ات هم رنگ دیگری میگیرد وهمه اینها گره میخورد به حال فرزندت محبت

مادر که میشوی کوه های تمام عالم بر سرت خراب میشود وقتی نیش سوزنی در پای فرزندت رود...محبت

مادر که میشوی صبور میشوی وبا حوصله محبت

مادر که میشوی ذوق زده ترین انسان دنیا میشوی با هر کار عادی فرزندت

مادر که میشوی نگاهت هم مادرانه میشود عمیق ودقیق وعاشقمحبت

مادر که میشوی دلت تنگ میشود برای مادرت وروزهایی که یادت نمی آید در دلش چه ها گذشته ....محبت

ومادر که میشوی بشتر به این نکته میرسی که او غیر قابل توصیف است..........محبت

 

مادرم دوستت دارم وشایستگیت را میستایم وخوشحالم که خودم نیزچون تو مادری را تجربه کردم وبه امید آنروزم که عروسک کوچک من نیز مادر شود

انشااله............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)