رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

پل معلق مشکین:

1395/5/15 17:48
نویسنده : مامانی
487 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم ما به اتفاق مامان جون 9 مرداد سال نود وپنج یه سر به پل معلق مشکین رفتیم که خیلی جالب بود وواسمون خوش گذشت ..........

گلم هر چه قدر من توصیف کنم قابل درک نیست باید خودت تجربش کنی

ولی امیدوارم با دیدن عکسهاش یه چیزهایی دستگیرت بشه........

البیته بعد از طی مسیر پل اون سر پل یه آش دوغ بسیار خوشمزه خوردیم وسوار کالسکه شدیم که خیلی خوشت اومده بود .........

البته با اینکه چله تابستون بود ولی بارون میبارید وهوا حسابی خنک بود .....

فندق من البته درسته که میگن دختر بچه در حوالی سه سالگی شیرین زبونترین وقتشه...

تو مهد همه دعا وشعرهارو خیلی قشنگ یاد گرفتی وچنان شیرین وبامزه میخونی که آدم هوس میکنه درسته قورتت بده

قربون حتی غصه نخور گفتن دعای فرجت به جای " حتی تسکنه "

فدای قمقومه اسلامی ایران گفتنت در سرود ملی به جای" جمهوری اسلامی ایران" گفتنت

جانم به فدای بهمن سر ایمان ماست گفتنت به جای بهمن فر ایمان ماست

وهزاران کلمه شیرین وبامزه دیگه که البته از همشون فیلمبرداری هم کردم

گلم انشااله بزرگ که بشی همه دوران کودکیت را انشااله به عینه خواهی دید اونوقته که باید بگی مامانم دستت درد نکنه

البته اینروزها هی میگی مامان

منم میگم جانم بفرما بعد میگی مامان تو خیلی خوشگلی ...

الهی .........قربون چشمهای خوشگلت من بشم

واما اینم گوشه ای از فعالیتهای دخترم در مهد

پسندها (1)

نظرات (0)