رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

سومین تولد دخترم وسومین سالگرد ازدواجمان وروز دختر

1395/5/15 18:35
نویسنده : مامانی
5,601 بازدید
اشتراک گذاری

تو امدی وخدا خواست دخترم باشی

وبهترین غزل توی دفترم باشی

تو آمدی که بخندی خداااا به من خندید

واستخاره زدم گفت که کوثرم باشی

خدا کند که ببینم عروس گلهایی

خدا کند که تو باغ صنوبرم باشی

تو آمدی که اگر روز گارمن بد بود

تو دست کوچک باران باورم باشی

بیا که روی لبت باغ یاس میرقصد

بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی

تو آمدی وخدا خواست از همان اول

تمام دلخوشی روز اخرم باشی .....

دختر عزیز تر از جانم سومین سال شکفتنت مبارک..........

عزیز دلم هرسال دوازده مردا دمصادف با سالگرد ازدواج مانیز هست وما این روز را مضاعف جشن میگیریم

عزیزم امسال خیلی دوست داشتی که تولدت رو تو مهد کدوک وکنار دوستانت برگزار کنیم چون برای یکی از دوستات تو مهد تولد گرفته بودن وتو خیلی خوشت اومده بود

وهی به من میگفتی مامانی به منم تو مهد تعلد " تولد" بگیر بچه ها به منم بگن" غنچه ناز وکوچک تولدت مبارک"

چشم عزیز دلم

منم به همین منظور امسال درست 12مرداد تو خونمون یه تولد مختصر برای خودمون برگزار کردیم وبقیه اش رو نگه داشتیم برای 14 مرداد"پنجشنیه" که مصادف با روز دختر ومیلاد زیبای حضرت معصومه هم بود

واما جا داره 12 مرداد سالگرد یکی شدنمون رو به بابا داود عزیزم تبریک بگم وآزوی صدها سال شادی برای هر سه تامون داشته باشم .

همسر عزیز ومهربونم سالگرد یکی شدنمون مبارک.........

بابا داود جونم اینم از یه دختر ملوس که درست همچنین روزی دستشو گذاشت توی دست هر دوتامون تا باهم یه آبنده خوب بسازیم ......

عزیز دلم اینم از متن اس ام اسهایی که درست ساعت ده وپانزده دقیقه 12 مردا سال نود وپنج بین من وبابایی رد وبدل شد

و اما تولد عسلم با تم رنگین کمون به روایت تصویر...........

 

رها وآرمین جووون

اینم از هدیه های دخترم:

اینم چند تا عکس از شب روز تولدت که حونه خاله لیلا بودیم به مناسبت تولد آیسان جوووووون....

عسل مامان کیک تولد سه سالگیت رو که رنگین کمونی بود از روی این کیک سفارش داده بودم

قنادی رکس تبریز اینو برات زده بود ... دستشون درد نکنه .....

البته کمی به علت هوای گرم دیروز ومعطلی در آتلیه کمی ظاهر کیک به هم ریخت ولی به هر حال قشنگ بود وهمه خوششون اومد

گلم به زودی عکسهای اتلیه رو هم برات میذارم.....

بوووووووووووووووووووووووووووس

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

پارسا وآریا
24 مهر 95 1:29
برای شما خیلی خوشگل شدی
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جوووونم