رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

عذرخواهی از رهای فندقم

1392/11/21 16:40
نویسنده : مامانی
258 بازدید
اشتراک گذاری

رهای مامان : تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

عزیزم عذرمیخوام که دیرپای وبلاگت نشستم چشمک

گلم دودلیل عمده داشتم یکی اینکه دوران بارداری کمردردشدید امان نداد پای

 کامپیوتربشینم

دوم اینکه بعدازتولدت اوایل مشغله بچه داری وبعدمدتی ناناز مامان دلم نمیومدحتی یه

لحظه لذت درکنارت بودن رابانشستن پای کامپیوترعوض کنم ..

موقع خوابت هم کارهای روزمره همیشگی ودرگیریهای دیگه این فرصتو ازم گرفته بود .

البته سفیدبرفی مامان همه خاطرات لحظات قشنگتو تو دفتر خاطراتت نوشتم وسعی میکنم

من بعدرو ازاین طریق باهات باشم ....ماچ

رهای زیبای مامان مرسی که دنیای مارو زیباوزیباتر کردی .بغل

دوستت داریم فرشته ناز . تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملیحه
4 خرداد 93 20:17
سلام، من ملیحه دوست نفیسه جون هستم و با پیشنهاد نفیسه اومدم عکسای دختر نازتونو دیدم. خدا واسه دخترتون همیشه بهترینا رو نصیب کنه و ایشالا زندگیش هم مثل چشای نازش همیشه بخنده و پر شادی باشه.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم متشکرم گلم خدا یه نی نی ناز هم به هردوشمابده تاببینید این فندقها چه نعمتهایی هستن ..............