رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

دستم بگرفت و ..............

1393/5/4 18:58
نویسنده : مامانی
217 بازدید
اشتراک گذاری

دستم بگرفت وپابه پا برد تا شیوه راه رفتن آموخت ...........

دختر نازم این روزها دیگه کاملا راه افتادی وقشنگ راه میری درسته وقتی چیزی جلو رات باشه هنوز بلد نیستی ردش کنی ولی شکر خدا خوب راه افتادی آرامآرامآرام

جالبه که باقدمهای لرزونت گاهی باخودت وسایل هم حمل میکنی ....ازجمله لحافت .عروسکت

سفید برفی من .........من که وقتی پاهای سالمتو میبینم وقتی میبینم راه میری وقتی میبینم پاهات هیچ مشکلی نداره ....خدای نکرده کج نیست یکی از یکی بلندتر نیست هزار بار میگم خدایا شکرت بوسبوسبوس

گلکم من که سروکارم بااین جور کودکانه من که روزی با چند بچه مواجهم که اسیر اغوش ماد وبیمارستان ودکترن قدر این نعمت رو شاید بیشتر ازسایر مادرها بدونم ........

گل دخترم تو هم همیشه خدارو به خاطر تن سالمت شکر کن وبدون یه سرمایه هایی داره که شاید خیلی از همسن وسالهای خودت حسرت داشتنشو دارن .........بای بایبای بایبای بای

آب نباتم امروز درست 8 روز مونده به پایان دوازده ماهگیت و داری یکساله میشی باورم نمیشه  عروسکی که هرجا میذاشتمش از همون جا ور میداشتم الان داره شیطونی میکنه راه میره نانای میکنه وچند تا کار بامزه دیگه ..........

البته نازکم درسته که میگن هیچی خواسته خود ادم نمیشه من دوست داشتم حتی در برگزاری مراسم جشن تولدت ساعت تولدت هم که ده وده دقیقه صبحه رعایت بشه چه برسه به روزش ولی متاسفانه به علت فوت یکی از بستگان باباداود " یعنی دایی ستار" مجبور شدیم مراسم رو دو هفته به عقب بندازیم "1393/5/27"تامراسم چهل دایی بگذره البته به احترام مامان اقدس

خوب عزیزم زیاد فرقی نمیکنه مهم اینه که برگزارش کنم چون از 6 ماهگیت دارم واسه این روز برنامه میریزم .....

پسندها (7)

نظرات (6)

مامان الهام
6 مرداد 93 14:29
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم عیدبرشماهم مبارک باااد.....
مامان و بابا
6 مرداد 93 16:19
این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم
دخترخاله ایلین
6 مرداد 93 16:34
دخترخاله ی نازنینم خوش حالم که داری یواش یواش راه میریانشاالله درتمام مراحل زندگی سرپا وسربلند باشی
مامانی
پاسخ
خاله نفیسه
7 مرداد 93 1:52
ای جاااااااااااااااااااااااان فدای قدم برداشتنت بشم من.... خیلی جیگری عزیزم... بووووووووووووووووووووووووووووووووووس...
aniii
7 مرداد 93 10:42
خدا رو شکر برای راه رفتن بدون مشکلت عسل خاله تولدت مبارک عسلمممممممممممم
مامانی
پاسخ
متشکرم ..عزیزمی گلم
فرناز خاله ی آرسن جون
11 مرداد 93 12:50
اولین قدمهات مبارک باشه خاله ایشالله همیشه قدمهات استوار و پایدار باشه