رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

پیشرفتهای ماه هفتم

1393/1/20 14:37
نویسنده : مامانی
172 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماه دختر  مامان دیگه میتونه شیشه شیرشو خودش بگیره دستش وهام هام کنه مخصوصا وقتی گرسنس .لبخند

مامان فدای اون هول شدنت که وقتی گرسنه میشی چنان میک میزنی که شیر میپره توگلوت بعضی موقعها هم انگشت منو سفت میگیری میترسی من پاشم شیشه شیرم باخودم ببرم خبر نداری که موقع خوردن تو مارهم نیشم بزنه از جام تکون نمیخورم .

چیکارکنم که رو تغذیت خیلی حساسم بابایی هم مدام نصیحتم میکنه که اینقدر حساس نباشم وکمی بسپارم دست طبیعت دست خودم نیست دیگه سعی میکنم نمیشه تاغذای تورو ندم خودم نمیتونم ناهار یا شام بخورم گیرمیکنه توگلوم مگر اینکه مطمئن باشم رهاسی من سیره خودشم سیره سیر .....زبانبغل

درضمن دخترم دنده عقب چهاردست وپامیره ...دیروز رفت وگیر کرد لای پایه مبل تازه دادمیکشید وکمک میخواست ....

اینم عکسش:

 

قربونت برم که اینقدر بامزه ای مامااااان .ماچماچماچ

حبه انگور مامان از دوسه وز پیش یعنی دواسفند سینشو کاملا میبره بالا وروی زانو چهاردست وپا وامیسته میخواد دستاشوبندازه جلو وپیش بره که فعلا موفق نشده ........

منم میگم مامانیه مامان توفعلا بشین بعدا چهاردست و پا برو ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)