رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

سرماخوردگی مامانی:

1393/2/12 17:01
نویسنده : مامانی
217 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم این روزها شدیدا سرما خوردی ناراحت مدام واست پنبه ریز عوض میکنم

مامانی تب هم داری گریهگریهدیشب ٢ ساعت همش گریه کردی آخه دل پیچه داشتی  ......نمیدونی چقدر غصه میخورم کاش من مریض بشم ولی نانازم نه...........

خوشگلم دوباردکتربردمت ازوقتی به دنیا اومدی این بارسومه که سرمامیخوری  ................

فدات بشم که آخراین سرماخوردگی نکبت به اینجا کشید خون جیگر شدم عزیزمامان .

زبون بسنه خوشگل مامان قربونت برم که به همین زودیا زوار امام حسینی ......

امام حسین خودش شفات بده نانازم.

امروز بابایی رفت واست یه آغوشی خرید که اونجا راحت بغلت کنه مامانی .........قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادینی
24 فروردین 93 0:25
خدا بد نده رهای گلم ایشالا زود خوب بشی به سلامتی میرین کربلا اونجا برای ما هم دعا کنید منم خیلی دوست دارم برم اونجا مواظب گل دخترمون باش
مامانی
پاسخ
مرسی خاله ولی روزهای بدی بود خدارادین جون رو حفظ کنه ....حتما محتاجیم به دعا
شیما مامان کژال
30 فروردین 93 16:48
ای جووووووووووووووووونم به سلامتی عزیییز دلمایشالا هر سه تاتون به خوبی و خوشی و سلامتی برین و برگردینسلام ما رو هم به اقا برسونین بگین شیما گفت مخلصتونم دربسسسسسسسسسسس[سلاااام خاله شیما من به سلامتی برگشتم کلی براتون دعاکردم مخصوصا برای دوست گلم کژال جونی تازه خاله شیما مامانمم اذیت نکردم]