رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

اااااااااااااااااای خدا..............

1393/2/17 23:38
نویسنده : مامانی
207 بازدید
اشتراک گذاری

یه خبرفوری :

خبری که نمیتونه کسی رو اندازه من ذوق زده کنه خندونکخندونکطوری که دستام یاری نمیکنن برای تایپ.....

اگه گفتی حبه انگور مامان اون خبرچیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ااااااااااااااااااااای خدا کوچولوی یروز من 10 ماهه امروز من خانوووووووووووووم شده

یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی امشب درست ساعت 10:40 دقیقه شب موقع رفتن به پایین با باباداود مهربونش از من "بای بای " کردبای بایبای بایبای بای

الهی من قربون اون مشت کوچولوت برم که هنوز بلدنیستی پنجتو بازکنی وبه حالت مشت بای بای میکنی ..

چه صحنه بامزه ای   خدای من دلم میخواست درسته قورتت بدم ....

البته عصر مامان گفت که امیرآقا وهلیا داشتن میرفتن بیرون ازش بای بای کردن اونم یادگرفته بود داشت بایبای میکرد ولی من عین صحنه رو همین چندلحظه پیش دیدم طوری که از ذوق میخواستم بپرم اجاق رو خاموش کردم دویدم پای خاطرات دردونم ......

الهی شاهدپیشرفتهای بیشتروبهترت باشم نفس مامان ................محبتمحبتمحبت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان سلنا
19 اردیبهشت 93 13:48
ای جونم دخملمون خانم شده خاله فدات بشه قربون دستای کوچولوت بشم عزیزم میبوسمت
مامانی
پاسخ
مرسی خاله خدانکنه
مامان ضحــــا
20 اردیبهشت 93 7:26
سلام ممنون از اينكه به ما سر زدين چه دختر نازي،خدا حفظش كنه. زيارتتون هم قبول باشه آفرين به رها جون كه باي باي كردن رو ياد گرفته
مامانی
پاسخ
سلام مرسی خاله ...عزیزمی بااجازه لینکتون کردم خیلی دوستهای هم لینک رها همشهریش باشن ..........
مامان آنيسا
20 اردیبهشت 93 15:11
عزیزم من تازه با وبلاگت آشنا شدم دختر نازی داری دوست داشتی به ما هم سر بزن همشهری البته ما رمز دار هستیم خصوصی رمز رو برات میزارمبا اجازه لینک شدین
مامانی
پاسخ
سلام متشکرم اره خدانصیب همه ارزومندها بکنه ........ دخترشماهم نازه خداحفظش کنه ........ بااجازه منم لینکتون میکنم ..