رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

چندتاعکس ازکودکی هلیا:

1393/3/1 18:50
نویسنده : مامانی
229 بازدید
اشتراک گذاری

 سن هلیا نزدیکترین سن به سن رهای منه درنتیجه یکی از مهمترین گزینه های دوستی بارها در کودکی و نوجوانی وبزرگسالیست انشااله اگر عمری باقی باشه ...........

گلم صدالبته داشتن این چندتاعکس برای هردوشما جالب خواهد بود:

خیلی شیطون وماهی خاله :

بولاغلار توجاده سرعین:

اینم عکس هلیا باهستی توجشن تولد هستی جون:

پسندها (4)

نظرات (6)

خاله صبا
1 خرداد 93 19:02
هلیا کمی شبیه رها هستاااا ، تو عکس البته من یکم شبیه میبینم رنگ موهاشون و سفیدی پوستشونو و ...
مامانی
پاسخ
والا چی بگم شاید ولی خداکنه مثل هلیا بلا نباشه ........
مامان شینا
2 خرداد 93 11:15
مامانی
پاسخ
مامان رادینی
2 خرداد 93 19:04
_♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\__♥آپم _♥___\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم.
مامانی
پاسخ
مرسی خاله چه ناااااااااازه
مامان دینا
4 خرداد 93 11:41
ممنون که به ما سر زدی خدا دخملت رو حفظ کنه ماشالله خیلی نازه بوووووووووس اگه خواستی لینکم کن خبر بده منم لینکت کنم
مامانی
پاسخ
سلام مرسی عزیزم ............گلم من لینکتون کردم
مامان دینا
4 خرداد 93 20:42
سلام عزیزم ممنون منم لینکت کردم امیدوارم دوست های خوبی باشیم
مامان آنيسا
5 خرداد 93 14:29
مامانی
پاسخ
رمزیادتون نره ............