رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

درآستانه یک سالگی:

1393/5/14 16:17
نویسنده : مامانی
269 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من چیکارکنم بهتره؟

آهان......بهتره برم سراغ اسباب بازیهام :

کدومو وردارم ؟

این هاپو رو..........

این سی دی رو ازکجا کشف کردی نمیدونم ولی اینقدر میدونم که خیلی سی دی دوست داری وباهاش سرگرم میشی:

ببرم عروسکمو بخوابونمش:

اینجا تازه راه افتاده بودی ببین داری میلرزی ........

عاشق کفش ودمپایی هستی:

پسندها (3)

نظرات (3)

فرناز خاله آرسن جون
14 مرداد 93 16:38
ای جونم خاله عدای شیطنتهات بشه که اینخمه با مزه شیطونی میکنی عسلک
خاله صبا
14 مرداد 93 18:37
عزیزززززم ! 120 ساله شی جیگر کوچولو !!! سر بزنید خوشحال میشم
فرناز خاله آرسن جون
26 مرداد 93 12:57
مامانی رها جون اوندفعه هم رمز خواستم ندادین البته نمیدونم شاید مطالب خصوصیه حالا اگه رمز دادنی هست بی زحمت به ما هم رمز بدین
مامانی
پاسخ
'فرناز جان اون پستهایی که رمزدارش میکنم فقط یه مقدار شخصیه واسه همین ...........اگه بتونم مطالب شخصیشو جابه جا کنم وجای دیگه واسه رها ماندگارش کنم حتما رمزشو برمی دارم .....چشم عزیزم ............