رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

یک سری عکس به جامونده از ماه رمضون و............

1393/5/14 19:48
نویسنده : مامانی
596 بازدید
اشتراک گذاری

مهمونی افطاری خاله لیلا:

افطاری رستوران ولیعصر با مامان جون وباباجون :"فعلا یه عکس تو خونه"

جات بدنیست خوشگل خانوم.............

بعدش خوابت میومد واست بالش نبرده بودم آوردم همین جا خوابوندمت ............

اینم وقتی دوباره بیدارشدی با بابایی :

این سه تا عکس مربوط به روز قدسه:

وقتی گلکم نوازنده میشه:

شیطوووووووووووووووووونکم:

پسندها (3)

نظرات (4)

مامانی رادین
15 مرداد 93 12:27
ای جون دلم خوشگل خاله خوب ماه رمضونی کیف کردی.
مامان آنيسا
16 مرداد 93 13:20
نازی خانومی ماشالاه خیلی خوردنی شدی عزیزم راستی گلم این خانمه تو عکس مامان رها هست؟ ما هم رفته بودیم رستوران ولیعصر آنیسا فقط تاب میخورد حتی غذا هم اونجا خورد منممیکشیدم
مامانی
پاسخ
سلام گلم ..........خوبین؟ آره عزیزم مامان رهاس ....چطور؟ درضمن قبلا هم با رها خیلی عکس گذاشتم تو وب ........درضمن چرا خجالت من که بزرگم دلم میخواست سوار بشم ..........
فرناز خاله ی آرسن جون
19 مرداد 93 17:04
همیشه به مهمونی و شادی معلومه رها جون حسابی شیطونی کردی و اتیش سوزونده از خوابیدنش معلومه خاله فداش شه
مامانی
پاسخ
سلام مرسی گلم آره فرنازجان حسابی شلوغ وشیطون شده .........
شیما مامان کزال
23 مرداد 93 3:29
سلاااام عزییییییییییییییز دلم ماشالااااا رهای نازم چه خااانووومی شده فداش شم سفید برفیو.دلم براتئن تنگ شده بووود.نفیسههههه ممنوووونتم که انقد بهمون سر زدی و احوالپرسمونی عااااشقتم
مامانی
پاسخ
سلام گلم شکایت شمارو به کی بکنم که اینهمه مارو از احوالات کژال بی خبر گذاشتین لطف داری عزیزدلم............