رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

یه اولین:

1393/7/1 14:21
نویسنده : مامانی
394 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم : قربون شیطونیات برم که بهم فرصت نمیده بیام سراغ به روز کردن وبت .....بوسبوسبوس

امروز یکم مهرماه برای اولین بار با مامانی وبابایی طعم کارمند بودن رو چشیدی..............

امروز تشییع جنازه پسر عمه امیر آقا بود وقرار بود مامان جون بره وادی رحمت ..

واسه همین صبح عزیز دلم رو بردیم خونه خاله لیلا......

البته قرار شده بود اگه خواب بودی مامان جون موقع رفتن ببرتت ولی از آنجایی که صبح زود بیدار شده وصدای "دی   دی    دی    دی"سر داده بودی خودمون بردیمت....

ظهر هم خاله نفیسه رفت سراغت با آیسان جون اومدین خونه..

واااااااااااای که چقدر دلم واست تنگ شده بود

الانم که دارم مینویسم فعلا تشریف نیاوردید

مامان جون هم میگفت احساس میکنم نصف بدنم نیست بس که به این جوجه عادت کردم.............

پس زود باش بیااااااااااااااااااااااااا عسلم.............غمگین

شب هم قراره بریم دیدن نی نی عمو داود دوست بابا که اسمش :پیناره" سه ماهه که به دنیا اومده .

خوب نازمامان شب واسه شام رفتیم خونه عمو داود ولی متاسفانه چون بدخواب شده بودی حسابی کلافه بودی یه بارم پات گیر کرد به کیف من افتادی پیشونیت خورد به لبه میز کم مونده بود پاره بشه سرخ شد وباد کرد ولی با مقداری ماساژبا یخ شکرخدا برطرف شد..........

پسندها (2)

نظرات (2)

aniii
6 مهر 93 20:48
قربونت برم من.مامان و بابای کارمند خیلی سخته عزیزم مراقب فرشته جون باش عزیزززم
مامانی
پاسخ
آره بابا خیلی سخته مرسی که به رهاجون سر میزنی ............
مامان الهام
9 مهر 93 15:23
خاله قربون عروسکش بشه عسل خاله ای
مامانی
پاسخ
خدانکنه خاله جونم...ممنون..