رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

هفده ماهگیت مبارک گل مامان

1393/9/13 20:03
نویسنده : مامانی
527 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم به سلامتی شونزده ماهتو تموم کردی ووارد هفدهمین ماه زیبای زندگیت شدی ................

ناز مامان با تو عشق واقعی مادر به فرزند را لمس کردم  ........

با تو مفهوم واقعی دلخوشی را فهمیدم ..........

با تو وارد دنیای جدیدی از احساس شدم ............

گلم توخیلی ماهی ومن به داشتن چنین عروسکی میبالم ........

عزیز دل مامان  ببخش که بایه روز تاخیر اومدم .علت داشت واون اینکه امروز تولد خودم بود وخواستم یکی از تبریکات ماهگردت مقارن با روز تولد خودم باسه .................

عزیزم درسته که من هم احساس میکنم 12 مرداد سال قبل به دنیا آمدم با رهای نازم زاده شدم  ولی فی الواقع امروز تولدمه وبرحسب اتفاق مهمونی دوره ای خونوادگی ماهم افتاده به همین شب که نوبت ماست قراره خاله ها ومامان جون اینا جهت صرف شام والبته شیرینی بیان خونه ما...............

خلاصه گلکم به امید روزها وفرداهای بهتر برای تو نازنین دختر.................

درضمن عزیز دل مامان این ماه هشتمین مرواریدت که دندان کوچک پیشین سمت راست بالاست جوونه زده .مبارکت باشه عزیزم ........

پسندها (3)

نظرات (5)

عمه فروغ
13 آذر 93 20:14
سلام عزیزم.17 ماهگی رهای گلم و تولد شما مبارک باشه ان شاا.. سال های سال در کنار هم خوش و شاد باشید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی فدات شم..........
مامانی رادین
14 آذر 93 16:18
شیرین عسلم ماهگردت مبارک مامانی تولدت مبارک باشه الهی 100000000 ساله بشی و سایه ات بالاسر دختر نازت باشه
مامانی
پاسخ
متشکرم گلم رادین جونمو ببوس
مامان الهام
17 آذر 93 15:35
عشق خاله 17 ماهگیت مبارک خانمی تولدت مبارک انشاالله همیشه شاد باشین
مامانی
پاسخ
ممنون خاله گلم ..........
خاله نفیسه
21 آذر 93 23:51
اله سنین جانینان جیگر خاله..گ
مامانی
پاسخ
کوثر
8 دی 93 19:31
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
مامانی
پاسخ
سلام کوثر عزیزم منم خوشحال میشم البته درسته من زیاد فرصت نمیکنم ولی تاجایی که بتونم خوشحال میشم باهم در ارتباط باشیم..........