رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

دخترم دراین روزها.......

1393/9/7 12:24
نویسنده : مامانی
549 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم امروز هفتم آذر ماهه ودخترفندق من پنج روز مونده که شونزده ماهشو تموم کنه ووارد هفدهمین ماه زندگیش بشه ......بوس

عسلم تو این ماه یاد گرفتی که حلقه های حلقه هوشتو به ترتیب ومرتب بچینی بدین ترتیب که وقتی جابجا میذاری با صدای دلنشین "آآ   آ    آ"ازم میخوای که اون حلقه اشتباه رو دربیارم تا تو اون یکی حلقه رو بندازی البته گاهی هم خودت درمیاری ووقتی بعد مقایسه میبینی درست گذاشتی دستاتو به علامت پیروزی میبری بالا ومیگی "آ" وچون من همیشه وقتی کاری رو درست انجام میدی "آفرین صد آفرین هزاروسیصد آفرین :رو واست میخونم تا اونو نخونم دستاتو نمیاری پایین ...بوس

دخترم این روزها خیلی بیشتر بهت دلبسته شدم  دلم هررروز بیشتر از قبل برات مبتپه نمیدونم همه این شکلین یا این حس من منحصر به فرده .............

قربون دستای کوچولوت بشم که همیشه  درپی به هم ریختن چیزیه ......محبتمحبتمحبت

سفید برفی کوچولوی من این روزها همون حلقه وهوش چینتو باهات کارمیکنم وهمچنین یه جور بازی دسته بندی یعنی دوتا ظرف میارم وازت میخوام که مکعباتو تو یکیش و توپهاتو تو یکی دیگه قرار بدی ............

الحمداله پیشرفت تو هم خوبه وهرروز که میگذره میبینم که اون قوه یادگیری ودرکت بالاتر میره ...........خداروشکر عزیزم .......

خلاصه با وجود کمی وقت سعی میکنم زیاد باهات باشم وچیزی کم نذارم ............

اگه هم چیزی کم میذارم باید عسلم خودش ببخشه مامانشو ............

گلم از دیروز واست تخم بلدرچین خریدیم چون هم مقوی تره وهم باعث میشه سریعتر کلمه هارو اداءکنی ............بوسبوسبوس

پسندها (2)

نظرات (4)

عمه فروغ
7 آذر 93 12:31
ای جونم هزار ماشاا.. به رهای باهوش و نازنین.16 ماهگیت هم پیشاپیش مبارک عزیزم
مامان دینا
8 آذر 93 10:11
مامانی کامل درکت میکنم چی میگی منم خس میکنم این یه حس خاصه که فقط من نسبت به دخترم دارم
مامانی
پاسخ
دخترخاله آیلین
8 آذر 93 21:22
سلام خوشگلم دلم برات تنگ شده 16 ماهگیت مبارک
مامانی
پاسخ
مامان الهام
10 آذر 93 15:15
ماشالله به رهای باهوش خاله عشق منه این دخمل
مامانی
پاسخ