رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

اولین سفر مامان جون بعداز تولد رهاوتولد نیکان ...........

1393/10/18 16:09
نویسنده : مامانی
384 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم 17 دی ماه مامان جون برای بار اول بدون رهای فندقش با هلیا اینا راهی مشهد شدن .....

البته کلی هول برش داشته بود که اگه بره حبه انگور من چی میشه که مثل همیشه آیسان ونفیسه فرشته نجات شدن وروزهای چهارشنبه وشنبه نگهداری از رهاسی رو به عهده گرفتن ..

البته دوروز در هفته یعنی پنجشنبه وجمعه که خودم خونم هیچ موردی نداشت .............

مامان جون اینا هم برای ساعت ده روزشبه بلیط برگشتشونه که انشااله اگه قسمت باشه نهار روز شنبه روکنارهم نوش جان میکنیم ...........

رهای نازم البته برای نگهداری تو نفیسه کافی بود ولی چون خاله یه مسافر پنج ماهه تو شکم داره دلم نمیاد برای شستن تو دچار دردسر بشه ویا خودشو زیاد به زحمت بندازه..

مامانی خوشگلم به سلامتی خاله خرداد ماه سال 1394یه پسر خاله زیبا مثل خودش تحویلت میده ...........انشاله که یه همبازی خوب واست باشه......

رها جونم باید بگم اکنون که درحال سپری کردن هفدهمین ماهگردت هستی صاحب دو مروارید جدید شدی که شامل دندان اسیای بالا وپایین سمته چپته..........انشاله  به سلامتی وشادی عسلم.........مبارکت باشه...

دختر فندق من حالا ده تادندون داره که 5تافک بالاست وپنج تاش فک پایین .فدات بشم گلم چی کشیدی تا اون دندونای نسبتا درشت آسیات جووونه زدن ..........

شیطونک من الان که دارم اینارو مینویسم آیسان تورو برده پایین چون وقتی میام پای کامپیوتر از سر وکولم بالا میری که تو هم تایپ کنی .........

رها جان دختر دایی مهدیه هم  پریروز یعنی شانزده دی ماه همبازی کوچولوی تو نیکان جون رو به دنیا آورد به امید روزی که پسر خاله نفیسه به دنیا بیاااد .بوس

پسندها (2)

نظرات (2)

عمه فروغ
18 دی 93 19:39
مرواریدات مبارک رهای نازنیم.ان شاا.. نی نی خاله هم بسلامتی پا به دنیا میذاره
مامانی
پاسخ
مرسی عمه جوووون فداااااات
مامان الهام
20 دی 93 16:43
سلام عزیزم انشاالله نفیسه جون به سلامتی زایمان کنه بی صبرانه در انتطار دیدن پسر گلش هستم انشاالله مادرتون هم به سلامت از سفر برگرده خوشگل خاله مرواریدای جدیدت مبارک
مامانی
پاسخ
سلام گلم .مرسی عزیزم سلنا جونمو ببووووووووووووس.