رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

هوراااااااااااااااااا مامان جون اومد..........

1393/10/20 18:20
نویسنده : مامانی
662 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم مامان جون اینا با شادی وسلامتی امروز ظهر ساعت سه اومدن البته چون پروازشون تاخیر داشت کمی دیر رسیدن .

من تاسر کوچه رسیدم داشتم ماشین رو پارک میکردم که دیدم از تاکسی یه دختر خوشگل پیاده شد تا دقت  کردم دیدم هلیای شیطون خودمونه..........

تدارک ناهار رو هم من دیده بودم البته خاله نفیسه هم همینطور وبه نوعی خاله لیلا........به اصطلاح یه ناهار گروهی بود

عزیزم به زودی عکس سوغاتیهای قشنگتو میذارم .....البته اگه فرصت نکنم سعی میکنم درکنار پست بعدیت عکسهارو به یادگار داشته باشی ............

بوووووووووووووووووووس عزیزکم.بوسبوسبوس

اینم سوغاتی دخترم.......

پسندها (3)

نظرات (3)

محمد
22 دی 93 23:38
سلام با مطلب جدید "گوشت شترمرغ مفید حال زنان" آپ شدم ... به منم سر بزن. منتظرتونما ....
عمه فروغ
24 دی 93 23:53
خدا رو شکر که مامان جونت بسلامتی برگشته رها جونم ان شاا.. خدا همیشه براتون حفظش کنه و در کنار هم شاد و خوش باشید هدیه هاتم مبارک رهای نازنینم
مامانی
پاسخ
مرسی عمه جووون فدااااااات.
مامان محدثه
7 بهمن 93 12:11
رها جونم کجاییییییییییییی نیستییییییی
مامانی
پاسخ
سلام خاله ..........هیچی بابا رها ماشااله اونقدر شیطون شده که نمیذاره مامانش بیاد پای کامپیوتر از اونجایی هم که مادرش کارمنده خیلی فرصتش کمه .........شرمنده .......فدات خاله که به یاد مایی.