رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

گلبرگم نوزده ماهگیت مبارک ...........

1393/12/12 23:18
نویسنده : مامانی
495 بازدید
اشتراک گذاری

روشنی بخش محفل ما........فندق من...........

نوزده ماهگیت مبارک باشه .........

گل نازم سپری شدن روزهای جوانی قدم به قدم همگام با شکوفایی تو گل نازم برایم بهترین هدیه هاست .......

این روزها شاهد شکفته شدن زیبایت هستم واین واقعیت رابیشتر از گذشته حس میکنم.....

خوشگلم امیدوارم روزهای خوبی پیشرو داشته باشیم ......

عزیز دل مادر راستی هیچوقت به اندازه این روزها دلم تنک نبود ....تنگ برای از دست رفتن این روزهای قشنگ ............

میدانم همانطوری که امروز دلتنگ دیروزتم بی گمان فردا نیز در آرزوی امروزت خواهم بود چون روزها میگذرند ولی من از دقایق بودن با تو سیر نمیشوم وزمان بی توجه وبی محابا از این دلتنگی وخواسته مثل برق وباد سپری میشود ............وچه زیباست لحظه لحظه های دلواپسی  برای تو ......

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی رادین
13 اسفند 93 15:39
سلآم عزیزم 19 ماهگیت مبارک شیرینم ایشالا 19000000 سالگیت زیر سایه پدر و مادر مهربونت
مامانی
پاسخ
سلام خاله مرسی خیلی وقته نبودین..........
عمه فروغ
13 اسفند 93 22:40
19 ماهگیت مبارک رهای گلم ان شااا.. 1000 ساله شدنت رو جشن بگیری برقرار و شاد باشی
مامانی
پاسخ
مرسی عمه نااااازم
مامان آنيسا
15 اسفند 93 20:16
نوزده ماهگیت مبارک عزیزممرسی گلم..........