رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

عکسهای نوزده ماهگی نفسم..........

1393/12/20 23:27
نویسنده : مامانی
597 بازدید
اشتراک گذاری

اون جوجه رو بابا داود جون واست خریده خیلی دوستش داری .........

طبق معمول فقط میخواستی در بری ..........

عاشق نقاشی کشیدن هستی اون نقاشیهارو هم من واست کشیدم .............

بافت موهای دخترمو ...خدای من............

اون روز واست یه دفتر یادداشت خریدم که هر کدوم از صفحاتش یه شکلی داره وخیلی جالبه

خواستم اشتیاقت به نقاشی و یادگیری رو بیشتر کنم .........

اینم دفترت وصفخاتش...........

عاشق این کش موهاتی.............

عکس بالایی خواستم لخت بودن موهاتو به تصویر بکشم عسلی مامان...........

یادش بخیر شهریور امسال وسفر شماااااااال...........

پسندها (2)

نظرات (5)

عمه فروغ
21 اسفند 93 11:03
ای جووووونم چه عکس های خوشگلی هزار ماشاا.. به رهای نازم بافت خیلی بهت مباد عزیزم.دوست دارم رهای گلم .بووووووووووس
مامانی
پاسخ
آره عمه بهم میاد ........
مامانی
21 اسفند 93 15:50
چه ناااااااااااازه...خداحفظش کنه...
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری......
مامان محدثه
23 اسفند 93 14:16
عزیزم بی نظیری مثل همیشه من اونقدر دوست دارم احتمالش هست بیام تبریز خاستگاری
مامانی
پاسخ
جاااااااااااااانم خاله لطف دارین ......
مامان الهام
25 اسفند 93 15:32
فدای رها جونم بشم جونممممممم بافت موهاشو نگاه میبوسمت گلم
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله جووووونی
مامان الهام
25 اسفند 93 15:32
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک
مامانی
پاسخ
مرسی گلم چهارشنبه سوری وعید شماهم مبارک............