رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

بیست ونه ماهگی عروسکم ........

1394/10/12 22:41
نویسنده : مامانی
737 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به تنها دخترم..........

دلم میخواهد یک دختر داشته باشم .دختری با موهای بلندمشکی وچشم های درشت خندان

اسمش را بگذارم گیسو وهروقت دلم آشوب بود بنشانمش روی زانووانم وگیسهایش راببافم تا قلبم آرام بگیرد....

حالاکه فکرش را میکنم دلم میخواهد باران هم داشته باشم تا با صدایی مخملی برایم شعر بخواند

یک دختر تپل ومهربان با گونه های سرخ وگرد هم میخواهم اسمش را بگذارم "آلما" وموهایش را با شامپوی سیب بشویم تا حسودی موهای طلایی خواهرش "گندم" رانکند...آدم برای دختری ا موهای طلایی جز گندم چه اسمی میتواند بگذارد ...معلوم است "خورشید" !!!!!! اصلا خورشید باید اولین دخترم باشد وهر صبح که چشمایش را باز میکند ببیند خواهرش "شبنم" زودتر از او سماور را روشن کرده " شادی" را بیدار کرده وبه " نسترن" رسیده ...

دلم میخواهد در حیاط خانه ام " ترانه " بخواند و"بهار" برقصد ..."نگار" هم خودش را لوس کند ومن به هیچ کدام نگویم که روز تولد خواهرشان"الهه" مجذوب چشمهایش شده ام....

دلم چقدر دختر میخواهد .روزهایم بی "سحر" شبهایم بی "مهتاب" آسمانم بی " ستاره" وزندگی بدون "افسانه " ممکن نیست ...

تازه یک "ساقی" هم میخواهم تا سرم را گرم کند و"همدم" تا درد دلهایم را برایش بگویم...

"رویا" میخواهم تا انگیزه زندگیم باشد و"آرزو" که دلیل نفس کشیدنم .........

دلم میخواهد یک دختر داشته باشم .دختری که خودم را توی چشمهایش وآرزوهایم را روی پیشانیش ببینم

هیچ اسمی توصیفش نکن ....

همه چیز باشد وهیچ نباشد.......

از هر قیدی آزاد باشد ودر هیچ ظرفی نگنجد...رهای رها باشد.....

آری ............انگار دلم میخواهد دخترم "رها" باشد.........

یگانه دخترم ...رهای من بیست ونه ماهگیت مبارک..........

عکسهای بیست ونه ماهگی عسلم...........

عزیزم اینماه مصادف با تولد هلیا وتولد من و وتولد آیلین همچنین طولانی ترین شب سال یعنی شب یلدا و آغاز سال 2016 میلادی بود .....

واما این وقایع به روایت تصویر...........

تولد هلنا ..... دختر دوست بابایی......

اینم هدیه تولد من..... بابایی زحمت کشیده بود.........

تولد هلیا جوووووووووون.

تولد آیلین..........

اینم از سومین یلدای عسلم..........

اینم هدیه شب یلدای دخترم ...........


اینم از شب ژانویه:

اینم از پشت صحنه عکس آتلیه:

هیچی دیگه در نهایت اینکه دخترم عاشق شیشه شیرهاشه..........

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

aylar
12 دی 94 23:00
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
مهدیه
16 دی 94 21:09
وای متنتون عالی بود مامان خوش سلیقه خیلی قشنگ بود خودتون نوشتین؟اگه اینطوریه واقعن بهتون تبریک میگم با اجازتون کپی میکنم فقط برای اینکه خوشم اومده اجازه میدین؟دوستون دارم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ...ممنون مهدیه عزیزم لطف داری نه عزیزم منم از یه جایی کپی کردم ولی خیلی خوشم میاد از این متن حرف دل خودمه .....