رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

لباسهای عروسکم که از کربلا ونجف خریدیم ...........

1393/2/13 14:18
نویسنده : مامانی
205 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینم کفشای دخترم :

اینم یه لحاف با روبالش :

اینم هلی کوپتر و اسبش :

نانازم این اسب رو بابایی یه روز تنها رفته بود زیارت موقع برگشتن خریده بود خیلی دوسش داری وقتی میذاریمت روش صدادرمیاری میگی ای ای ای ای ای ...............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله نفیسه
13 اردیبهشت 93 20:39
وست دارم نگات کنم تو هم منو نگاه کنی من تو را صدا کنم تو هم منو صدا کنی قربون صفات برم از راه دوری اومدم جای دوری نمیره اگه به من نگاه کنی رضا رضا رضا رضا دل من زندانیه تویی که تنها میتونی قفسو وا کنی و پرنده را رها کنی رضا رضا رضا رضا میشه کنج حرمت گوشه قلب من باشه میشه قلب من منو مثل گنبدت طلا کنی تو غریبی و منم غریبم اما چی میشه این دل غریبه را با خودت آشنا کنی رضا رضا رضا رضا دلمو گره زدم به پنجرت دارم میرم دوست دارم تا من می آم اون گره ها را وا کنی دوست دارم که از حالا تا صبح محشر همیشه من به تو رضا بگم تو هم منو رضا کنی رضا رضا رضا رضا هوس زیارت جد تو مونده بر دلم چی میشه اگه منو راهی کربلا کنی یا علی موسی الرضا میشه به من نگاه کنی اونقده رضا میگم تا دردمو دوا کنی رضا رضا رضا رضا
خاله نفیسه
13 اردیبهشت 93 20:41
ایشالا به سلامتی بپوشی همرو گلم....
مامانی
پاسخ
مامان رادینی
14 اردیبهشت 93 2:01
وای چه لباسای خوشملی مبارک باشه دست مامان و بابا درد نکنه
مامانی
پاسخ
مرسی خاله
مامان آنيسا
20 اردیبهشت 93 15:08
عزیزم چه لباسای خوشگلی مامانی خریده مبارکت باشه ایشالاه تو شادیها بپوشی
مامانی
پاسخ
مرسی خاله