رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

ده ماهگی عسلی :

1393/2/15 0:58
نویسنده : مامانی
216 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان ..........بوسبوسبوس

فرشته کربلایی من ..............بغلبغل

ده ماهگیت مبارک عزیزدلم  انشااله که صدسال زنده باشی .محبت

شیطونک مامانزیبا الان دیگه به راحتی وبه سرعت چهاردست وپامیری از پایه مبل وغیره میگیری بلند میشی میخوای قدم ورداری وکلی کارات پیشرفته تر شده .......

همه اطرافیان رو کاملا میشناسی موقع رفتن من گریه سر میدی وحسابی درحال کشف اطراف ومحیط خودت هستی

شادوسرحال باشی مامانی من چشمکچشمکچشمک

فندق مامان نقش جاروشارژی روهم خوب بازی میکنه یعنی هرجاچیزی اعم ازخوردنی وغیرخوردنی میبینه ورمیداره میذاره دهنش دلخوریعنی حسابی خطرافرینه ........

مامانی امروزبردمت بهداشت یعنی واسه پایان نه ماهگیت قدووزنتو اندازه گرفت گفت شکرخداخوبه ..

این روزها هرروز یه زرده تخم مرغ حتما بهت میدم .....

صبحها غالبا فرنی باپودر چهارمغز وگاها سرلاک گنم با پودر کنجد بهت میدم ..ماست بانعناع هم میدم

اگه شیطونی نکنی واشتها داشته باشی عصرها بهت یه دونه هم خرما میدم ..........

سوپت رو هم با آب مرغ یا گوشت با مخلوطی از برنج وگوجه وسیب زمینی وهویچ وکلم و کدو وهرچی حبوبات مقوی ولازمه درست میکنم خلاصه کلی با برنامه غذایی تو ور میرم تا فندقم غذای مقوی ومغذی بخوره ..........چشمکچشمکچشمک

الهی مامان قربونت بره که روزی که خوب بخوری جزء بهترین روزهای زندگیه مامانه ...........بای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مینا
12 اردیبهشت 93 21:40
سلام من ب تازگی با وب رهاجونی آشنا شدم و خیلی خوشم اومد. لطفا شما هم ب من سر بزنین و اگه موافق بودین تبادل لینک کنیم
مامانی
پاسخ
سلام متشکرم خاله مینا لطف داری
مامان رادینی
14 اردیبهشت 93 1:57
هورررررا ده ماهگی رهای گلم مبارک باشه
مامانی
پاسخ
الهام مامان سلنا
14 اردیبهشت 93 15:08
عزیزم ممنونم که به وب ما سر زدین ماشاالله دختر شما هم خیلی ناز و خوشگله خدا حفظش کنه اگه مایل به تبادل لینک هستین برام پیام بذارین تا با افتخار لینکتون کنم خوشگل خانم رو ببوسین
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی لطف داری حتما که مایل هستم رهاجان یه دوست لینکی نازی مثل سلناداشته باشه .......من بااجازه لینکتون کردم
الهام مامان سلنا
14 اردیبهشت 93 22:56
سلام عزیزم منم با افتخار لینکتون کردم رهای خوشگلمو ببوس
مامانی
پاسخ
مرسی گلم شماهم سلناروببوس........