رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

برای یگانه فرزندم:

1393/2/17 14:01
نویسنده : مامانی
374 بازدید
اشتراک گذاری

 ناز مادر:

آن زمان كه مرا پير و از كار افتاده يافتي:

اگر هنگام غذا خوزدن لباس هايم را كثيف كردم ويا نتوانستم لباسهايم را بپوشم.....

اگر صحبت هايم تكراري وخسته كننده است ....

صبور باش ودركم كن ......

يادت بياور وقتي كوچك بودي مجبور ميشدم بارها و بارها داستاني رو برايت تعريف كنم ....

وقتي بي خبر از پيشرفت ها ودنياي امروز سوالاتي ميكنم با تمسخر به من ننگر....

وقتي براي اداي كلمات يا مطلبي حافظه ام ياري نمي كند فرصت بده وعصباني نشو...

وقتي پاهايم توان راه رفتن ندارند  دستانت را به من بده همانگونه كه تو اولين قدم هايت را كنار من بر مي

داشتي...

ياريم كن همانگونه كه من ياريت كردم....

كمك كن تا با نيرو وشكيبايي تو اين راه را به پايان برسانم   ..................

به یادآور که من عاشقانه کنارت بودم

رهای نازم به یادآرکه وقتی صورت  نرم وگرمت را به صورتم میچسباندم احساس میکردم همه  عشق وگرمی دنیا از آن من است .......

یگانه دخترم عشقم هستی وعشقم خواهی ماند حتی اگر ..........

عشق من باورکن :

هرانسانی عطری خاص دارد

گاهی برخی عجیب بوی خدا میدهند..............

"مثل مادر"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نفیسه
16 اردیبهشت 93 0:39
وااااااااااااااااااااااااااااای چشام پر اشک شد..... رها جونم قدر مامان زهرارو بدونی ییییییییییییییا خیلی برات زحمت میکشه گلم.............
مامانی
پاسخ
مرسی خاله مهربونم حتما