رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

دوازده ماهگیت مبارک:

1393/4/12 18:07
نویسنده : مامانی
228 بازدید
اشتراک گذاری

http://yoursmiles.org/tsmile/kids/t61097.gifمن 12 ماهه شدم ........

حبه انگورم باورم نمیشه که یازده ماهت تموم شد ووارد دوازدهمین ماه زندگیت شدی .

عسل مامان انشااله ماه بعد اینموقع جشن تولدته ......بوس

گلم داریم برنامه ریزی میکنیم وروزبه روز به این روز باشکوه نزدیکتر میشیم ازامروز پنجشنبه یعنی دوازدهم تیرماه نودوسه شمارش معکوس برای ترکیدن توپ یکسالیت شروع شده ........

باورم نمیشه اون ریزدختر تماشاییه عروسک داره یکساله میشه ......

گل مامان الهی صدساله بشی وسرافراز........

دوازده ماهگیت مباااااااااااااااااااارک..........

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان طاها و رها
12 تیر 93 18:11
12ماهگیت مبارک رهاااااااااااااااااااا جون
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
فرناز خاله آرسن جون
12 تیر 93 18:36
12امین ماهگردت مبارکت باشه خاله ایشالله تولد 120سالگیت متشکرم خاله فرناز جون
aniii
13 تیر 93 23:29
انشاالله 100 سالگیش قربونش برم من رهای دوست داشتنی من رها جوووون خیلی خیلی شبیه دختر دایی من من خیلی دوستش دارم عزیزمممم ببوسش این عسق خاله روو
مامانی
پاسخ
شیرین کام باشی عزیز دلم...... خاله رها هم تک تک شماهارو دوست داره..........
مامان دینا
15 تیر 93 10:44
12ماهگیت مبارک رها جون بوووووووووووووس
مامانی
پاسخ
مامان الهام
19 تیر 93 2:39
خوشگل خانم 12 ماهگیت مبارک باشه میبوسمت عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم
مـ ــریـــ ـــــم
21 تیر 93 14:45
1 سالگیت مبارک خوشگلم ایشالا جشن صد سالگی بگیری ناز گلم . بوس بوس
مامانی
پاسخ
سلام مرسی عزیزم فدات خیلی وقته نبودی..... حناجون رو ببوووووووس..........