رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

عکسهایی از ماه یازدهم ودوازدهم:

1393/4/26 0:45
نویسنده : مامانی
223 بازدید
اشتراک گذاری

استپ دیگه نمیخوام عکس بگیری:

لالا    لا لا    گل نیلی   چرا آروم نمیگیری ؟

رهااااااااااااام مامانو چقدر دوست داری؟

منم شمارو بیشتر از جونم دوست دارم ...........

منو؟                 بله عزیزم شمارو ..................

پس اجازه بده یه کم شیطونی کنم ...............

شادی وهیجانت بعد از اینکه خونه رو به هم ریختی...........

لی لی لی حوضک کردن فندقم :


مامان لی لی لی لی حوضک کن بریم دی دی ..........

اینجا مامان اقدس گفت نانای کن ..............توهم شروع کردی به نانای کردن     دختر نانایی من .........

طیق معمول گوشی بابارو ازروی میز شکار کردی...........

بااین گل کلی بازی کردی .........تو دستت داشتی میچرخوندیش ......

بازم  یه کشف جدید :

گلم تو از هر گلی واسم زیباتری .........

اینم یه عکس از هلیا جون که از دست دوربین من درامان نیست ..........

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان الهام
26 تیر 93 1:21
چه عکسای قشنگی عزیز دل خودمیییییییییییییییییییییی
مامانی
پاسخ
فرناز خاله ی آرسن جون
26 تیر 93 22:36
خاله فدای لو لو حوضه کردنت معلومه خیلی شیطونیمخصوصا تو عکس بعد بهم ریختن خونه شیطونی از قیافت میباره خانوم عسلی بووووووووسس
مامانی
پاسخ
خدا نکنه خاله ی مهربونم..... خیلی دوستون دارم .... بوووووووووووووووووووس برا ارسن جونی و خاله ی عزیزم...
aniii
27 تیر 93 16:45
عزیزززززززززززززززم چه ناز این خانوم کوشولو فدات شم عزیزمممممممم
مامانی
پاسخ
خدانکنه عزیزم لطف داری
اشناي قديمي
26 تیر 94 13:08
خيلي عالي بو
مامانی
پاسخ
متشکرم آشنای قدیمی .............