رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
پیوندعشق ماپیوندعشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

رها سفید برفی مامان وبابا

عکسهای هیجده ماهگی عسلی..........

1393/11/12 23:45
نویسنده : مامانی
939 بازدید
اشتراک گذاری

فداات بشم که کلی ذوق کردی ...........

قربون این مدل ذوق کردنت برم مامانی............

اولش از اینا ترسیدی ولی بعد باهاشون دوست شدی .......

شکار لحظه هااااااا.......

از فضاش خوشت اومده بود وکلی واسه خودت گشتی .........

از این مجسمه ترسیدی وداشتی بابارو میکشیدی که بیا بریم..............

اینجا هم داشتیم میرفتیم دیدن نیکان جان .........

اینم عسل خانومی نی نی خاله فرزانه دوست مامانی که 4 بهمن زمینی شد..........

پسندها (3)

نظرات (4)

عمه فروغ
13 بهمن 93 0:11
به به چه عکس هاس خوشگلي خوشحالم که بهت خوش گذشته ان شاا.. هميشه شاد و خوش باشي رهاي گلم
مامانی
پاسخ
مرسی عمه جونم فدات.........
مامان محدثه
13 بهمن 93 12:18
سلام فندوق من خوبی ناز دختری؟عاشقتممممممممممم با این عکسای خوشگلت عزیزم سلام عزیزم مامانای نینی وبلاگی تو لاین ی گروه دارن اگه دوست داشتی شمارت برام بزار تا دعوتت کنم
مامانی
پاسخ
سلام گلم مرسی ......گلم من لاین ندارم متاسفانه فرصتمم خیلی محدوده برای همین زیاد پیش نمیرم ........
مامانی
17 بهمن 93 17:39
چه عکسهای ناززززی ان شاا...همیشه به گردش وخوش گذرونی اگه مایل به تمایل لینک هستید پیشمون بیاید
مامانی
پاسخ
مرسی خاله من بااجازتون لینکتون کردم..........
رضا
31 تیر 94 9:32
عالیه !!!
مامانی
پاسخ